No ΠΡΟΪΟΝs in the cart.
Return To ShopNo ΠΡΟΪΟΝs in the cart.
Return To Shop
Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:
παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το salespharmacy.gr
Μέσω e-mail info@salespharmacy.gr
Τηλεφωνικά στο 2310 229209
Σε περίπτωση που πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος salespharmacy.gr αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:
Φαρμακείο Ζάχος Ι. Γεώργιος
Λ.Ιασωνίδου 3 Τ.Κ. 55132
Θεσσαλονίκη
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής, συνήθως με Elta courier.
Σε περίπτωση όπου η παραλαβή της παραγγελίας έγινε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της Λ.Ιασωνίδου 3, Θεσσαλονίκη
To δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας
1. Λανθασμένη αποστολή
Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.
Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε αναλαμβάνουμε άμεσα να στείλουμε το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το salespharmacy.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν
Εάν το προϊόν παραληφθεί:
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το salespharmacy.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.
Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του.
Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε το salespharmacy.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.
3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει την επιστροφή με δικά του έξοδα. Στη συνέχεια το salespharmacy.gr, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.
Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους . Δεκτά δεν μπορούν να γίνουν προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.
Επιστροφή αγοράς από το φυσικό κατάστημα
Σε περίπτωση όπου η αγορά του προϊόντος πραγματοποιήθηκε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της οδού Λ.Ιασωνίδου 3 στο κέντρο Θεσσαλονίκης, ΤΚ 54635.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.
Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλείται να γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους, ενώ δεν επιστρέφονται προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.
Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων σε εσάς ισχύουν τα ακόλουθα:
Αγορά Online
Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας, εντός 7 εργάσιμων ημερών.
Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με κατάθεση στην τράπεζα, θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Εάν κάνετε επιστροφή προϊόντων σε εμάς ταχυδρομικώς, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα, μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά προϊόντα που δεν επιθυμείτε πια, χρεώνεστε με τα μεταφορικά έξοδα. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημέρες.
Αγορά από το Κατάστημα
Εάν η αγορά έγινε από το φυσικό μας κατάστημα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στο ταμείο του καταστήματος, με απαραίτητη προϋπόθεση την ορθότητα του προϊόντος και την προσκόμιση της απόδειξης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.